perjantai 16. tammikuuta 2009

you're the QUEEN of the superficial


Päivittelyä tänne taas pitkästä aikaa ! Pääsin eilen vihdoin ja viimein blondaamaan tän pehkon ja nyt tää jopa muistuttaa blondia oranssin/keltasen/heinän sijaan :D Ignore my face in pic tarkotus oli vaa näyttää et millaset näistä nyt tuli, ehkä vähän kellertävämmät tosta päältä ku miltä näyttää mut suurinpiirtein tollaiset ! Varmaan puolet mun hiuksista putos pois mut eiköhän näiden kans nyt pärjäile jos vetää jotku kunnon syvähoidot päähän joka päivä :----D Onneks saan viikon päästä ne pidennykset, toivottavasti niistä tulee hienot *>* Pelkään vaa vähä sen takii ku äidin oli pakko löytää se kaikkein halvin paikka mistä saa ompelupidennyksiä mut jossaki foorumilla kyl oltii kirjotettu et oli tullu siellä ihan hyvät pidennykset. Toivotaan et näin käy munki kohalla ´w`

Nonnih äiti oli menny tilaamaan mulle AIVAN IHANAN pinkin kihartimen et heti ku vaan saan ne hiukset päähän ni tahon vetää ne kunnolla kikkaroille ! Toi on nii söpö BaBylissin kiharrin ja kivaa jälkeeki siit näytti tulevan mitä nyt näihin mun lyhyisiin 100 x kerrostettuihin hiuksiin testasin *o* Hyvällä tuurilla opin käyttämäänki tota joskus :___D Samassa paketissa äiti oli tilannu itelleen jonku hajuveden ja toi pullo oli niin täydellisen söpö et päätin ottaa sen itelleni vaik toi tuoksu nyt ei oo ehkä mitään mun suosikkeja, ehkä vähä turhan tollanen tunkkanen tai en mä tiedä, mut siis ihan okei silti ja toi pullon ulkonäkö korvaa kaiken XD Kyl tää menee jos tätä ei laita paljoo, voisin hyvin kuvitella jonku 50 v. ylimeikatun ryppysen naikkosen joka on ruiskuttanu itteensä litran tota, kuulostaa aika houkuttelevalta eikö ;) En ehkä ite ostais ihan ensimmäisenä mutta siis ihan tosissaan tää tuoksu kyl menettelee.

Joo ja huomenna taas Helsinki kutsuu ja päivä menee siinä luultavasti Torkkelissa vieraillessa, Zarassa shoppaillessa koska se on ainot paikka jonne mulla on se lahjakortti eikä mulla oo _yhtään_ rahaa :s sekä illemmalla sit Twilightin parissa ! Mulla on ollu jo ikävä sitä elokuvaa =( Apua mulla ei tahdo riittää tekstiä näiden kuvien kans !

4 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. mul on kans toi hajuvesi ja imo se on aivan ihana ´ U` tosin ei kyl päihitä Lolita Lempickan nimikkotuoksuu *>* (samanlaine mut lilas pullos!)

    VastaaPoista
  3. oho huomasin kommentin vast nyt fail : DD mut seki o varmaan kiva se toinen * o *

    VastaaPoista
  4. söpö otsis sulla ekassa kuvassa x-3

    VastaaPoista