keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

IN DA CLUB


Pientä taukoa pidettyäni kerron teille taas jotain mun parista viimekuukaudesta jotka on kyllä lähinnä sisältäneet ankaraa biletystä ja muuta hauskaa :----D Ostoksia en oo TAASKAAN tehnyt koska rahatilanne mut perjantaina tulee palkka (tosiaan oon ollu kesän kaupan kassal) ni saisin jotain oikeesti kiinnostavampaaki tänne....

S
en verran sentää et sain tos touko/kesäkuus iskän vanhan Macbook pron käyttöön ja tykkään täst kovasti ! En oo viel kyenny luopumaan mun ihanimmasta pöytäkoneesta kokonaa mut seki aika varmaa koittaa pian : ( se vie nii kovati tilaa ja näytönohjainki reistailee eli ei siit oo mulle kauheesti hyötyä : / Ja MELKEIN aiheeseen liittyen kävin tänää kampaajalla laittamas tucaa viel vaaleemmaks, ei oo enää yhtää nii keltanen mut nyt edessä on harmaata ja alla vähä kellertää : D On tää kuitenki edellistä parempi joten oon iha tyytyväinen !

Saatte vielä nauttia harvinaisen edustavasta kuvasta ku juhlittii vähä mun rakkaan Björkmanin kanssa <333

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti