tiistai 21. huhtikuuta 2009

S O R R Y ~


Eli siis anteeks tästä yli kuukauden kestäneestä päivitystauosta, en ole postannut mitään koska yksinkertaisesti mulla ei ole ollut mitään postattavaa :D Sitä se köyhänä eläminen teettää kun ei oo varaa edes ostaa mitään minkä vuoks kannattais blogata : ( Joka tapauksessa ajattelin nyt teidän iloksenne laittaa jotain tulemaan ettei ihan kaikki lukiat ala kaikkoamaan.

Olin tossa pari päivää sitte äidin kanssa Porvoossa ostelemassa meikkejä ja mukaan tarttui kuvassa näkyvät Maybellinen Dream Satin Liquid meikkivoide, L´Orealin Mattifying Minerals puuteri ja Max Factoryn False Lash Effect maskara. Voin kertoa että kaikki osoittautu melko hyviksi : D Tykkään varsinki tosta meikkivoiteesta koska se on vielä paremman värinen kun aikaisemmin käyttämäni Dream Matte Mousse.

Tälläkään kertaa ei sitten ollut enempää asiaa, aina saa antaa vinkkejä mitä te haluaisitte mun postaavan ? Ideoita tännepäin !

4 kommenttia:

  1. jee postausta! ~ Voisit tehä vaikka jutun sun lempimeikeistä tai lempiasukokonaisuus make up- tutoja ja tällee : D

    VastaaPoista
  2. HUORAAA mulla on noi samat paitsi toi puuteri noi on ihaniaaa *>* <3

    VastaaPoista
  3. Joo no ehkä mä nyt saan jotain esim. noista asukokonaisuuksista tehtyy kun sain taas vihdoinki vaatteita ostettua : D

    VastaaPoista